درمان طبیعی کاهش اسید اوریک بالا برای نفریت لوپوس بیماران
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفریت لوپوس در نتیجه لوپوس و یا SLE است. وقتی کلیه ها صدمه می بیند، آنها توانایی خود را برای خارج کردن مواد زائد از جمله اسید اوریک، در نتیجه سطوح بالای اسید اوریک از دست بدهند. خب، برخی از درمان های طبیعی می تواند اسید اوریک بالا پایین مبتلا به نفریت لوپوس کمک کند.

اگر شما این مشکل، شما می توانید راه حل های طبیعی زیر است که می تواند سطح اسید اوریک بالا به طور موثر کاهش می برد.

1. مواد غذایی اجتناب از بالا در پورین

اسید اوریک از پورین در بدن تولید، به طوری که بیماران با سطح بالایی از اسید اوریک است توصیه می شود برای جلوگیری از غذاهای بالا در پورین، مانند غذاهای دریایی و حیوانات کوچک.

2. نوشیدن چای گیاهی

همه چای گیاهی می آید از طبیعت، و دارای خواص متفاوت است. گزارش شده است که برخی از چای گیاهی دارای اثر دیورتیک است که می تواند کلیه را تحریک به تولید ادرار بیشتر، به منظور آوردن مواد زائد بیشتری دفع و اسید اوریک. به عنوان مثال، ریشه قاصدک، برگ گزنه و ابریشم ذرت تنها این خاصیت، و بیماران ممکن است سعی کنید به استفاده از آنها.

3. دارو حمام

قرار دادن برخی از گیاهان در آب حمام خود را و ارشاد پزشکی، و این داروها می تواند منافذ پوست و عرق کردن در اوایل گسترش دهد. در این مورد، مواد زائد بیشتری دفع می توان از طریق عرق حذف، به طوری که سطح اسید اوریک کاهش می یابد.

4. نگاهی به طب سوزنی

این درمان استفاده می شود برای تنظیم سیستم ایمنی بدن بیماران که می تواند کنترل نفریت لوپوس، نفریت لوپوس چرا که تنها توسط یک اختلال ایمنی بدن ایجاد می شود کمک کند. با این حال، اگر بیماران پوست مشکل دارند، می توان توصیه می شود برای جلوگیری از این درمان.

اگر بیماران می خواهید برای کاهش اسید اوریک بالا خود را از ریشه، برخی از درمان است که می تواند کمک به سلول های کلیه تعمیر آسیب و عادی سیستم ایمنی بدن نیز مورد نیاز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان های طبیعی یا درمان برای نفریت لوپوس، شما می توانید یک دکتر آنلاین یک پیام زیر را ترک مشورت و یا.

http://enfermedad-renal.com/la-nefritis-lupica/1840.html





:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس، درمان نفریت لوپوسی، داروهای طبیعی ,
:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: